keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Hi sun! I've missed you!

Aurinko, olin jo unohtanut kuinka paljon sinua rakastan ja vihaan! Ihanaa kun tänään oli lämmintä ja aurinkoista, kyllä se kevät tulee kunhan jaksaa odottaa! Huono puoli auringossa on tietysti autolla ajaminen, mikä on erittäin rasittavaa kun ei näe mitään.

Pääsin koulusta melko aikaisin ja tulin kotiin lounastamaan:


Ketsuppia voi olla jonkun silmissä melko paljon, mutta yleensä käytän vielä enemmän joten tämäkin on edistystä!

Kävin kuskaamassa meijän mutsia lääkärissä kun se on niin kipeä ettei uskaltanut lähteä ite ajemaan. Kävin  kaupassa mutsia odotellessa, hakemassa kaupasta täydennystä tonnikala ja ruisleipävarastoihin.

Kun pääsin kotiin, vedin treenivaatetta niskaan ja tein taas sen 30 day shredin. Pakko myöntää että kyllä siinä varmaan tehoa on. Se ensimmäinen osio tuntuu kaikkein vaikeimmalta, kun mun käsilihakset on tosi huonot. Punnerrukset ja sitten ne painojen nostelut on mulle liikaa ja pidän pientä breikkiä aina välillä. Mun punnerrukset on muutenkin aika säälittäviä, sellasta pientä veivausta edestakaisin, mutta parempaankaan en vielä pysty.

Sen jälkeen istuskelin treenivaatteet päällä koneella hetkisen ja ryntäsin salille crossailemaan. Oli taas tosi kiva tunti! Yksi suuri syy miksi rakastan salilla crossailemista on ehdottomasti se musiikki! Tekisi mieli kiitellä musiikista aina tunnin jälkeen, mutta aina joku muu on siinä juttelemassa sen ohjaajan kanssa niin en sitten jaksa jäädä odottelemaan omaa vuoroani.

Yksi mielenkiintoinen (ja inhottava) juttu minkä tänään huomasin, oli se että mun hiki haisi tänään ihan järkyttävän pahalle. Mun hiki ei yleensä ylipäätänsä pahemmin haise ja oonki siksi aika laiska käyttämään dödöjä yms. Mutta tänään jo ton 30 day shredin jälkeen musta tuntu siltä että oon kävelevä hajupommi. No toivottavasti tää oli joku ohimenevä homma, koska oon ollu tosi kiitollinen siitä ettei tarvii olla kokoajan haistelemassa omia kainaloitaan esim. kesäisin, että haisenko mä nyt...

Oon nyt ihan poikki ja aionkin vetäytyä tonne sänkyyn kattomaan vaikka simpsoneita tuolta digiboksista. Huomenna taidan pitää vähän rauhallisemman päivän ton liikkumisen suhteen niin saa kroppa vähän palautua.



Hyvää kevään odotusta kaikille ja nautitaan nyt tästä talvesta vielä kun voidaan!

// Tottakai unohin laittaa nää tänne eilen:

30 day shred:
217kcal

ja

Crossing Cardio
569kcal

2 kommenttia:

  1. hahaaa mä aina otan vähä lepoo siin cardios ku en tykkää siit hyppelyst :D varsinki se butt kick...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl vaikee mis pitää sillee mennä ns. istuu ja nostaa ne painot silmien tasolle. Muuten se viel menetteleeki

      Poista