sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Surkuttelua

Pariin päivään ei tullut tänne mitään kirjoitettua kun mitään ihmeellistä ei ollut oikeestaan tapahtunut. Mulla toi oikean puoleinen polvi sano ittensä irti ja jouduin suosiolla jättämään lähes kaiken liikunnan pois. Muuten on tullut nyt viikonlopun aikana juotua ja syötyä... :/ Mutta päätin että huomisesta alkaen sitten taas tiukka linja! Vähän pelottaa että uskallanko mennä aamulla ollenkaan vaa'alle...

Kokeilin äsken tuota Jillianin 30 day shrediä, ajattelin että polvi kestäis mutta ainakin noi X-hypyt saa mun polvet huutamaan kivusta, joten parempi olla turhaan tappamatta niitä lisää jos meinaan vielä kävellä parin vuoden päästäkin... Vähän tosiaan kyllä harmittaa koska tossa selvästi näky tuloksia yms. Josko sitten myöhemmin yrittäisi uudestaan. Uskon ettei mun polvet alun alkaenkaan kauheesti tykänneet tosta hyppelystä ja rasittuivat ja sitten toi liukas keli ulkona ja mun liukastelut olivat sitten loppusilaus. Huomenna sitten salille, crossaillessa ei polvet onneksi rasitu niin paljoa. Täytyy nyt vielä miettiä jos saisin ton 30 day shredinkin jatkettua jotenkin...

Tosiaan huomenna sitten uuteen nousuun, ja ei, en puhu nyt alkoholista :D

3 kommenttia:

  1. Mä tein viime kesänä tota 30 day shreddiä ja mulla kipeyty penikat. Tyhmänä kun en ollut käyttänyt täällä kotona mitään sisäkenkiä. Mä pääsin johonki puoliväliin ja harmitti tosi paljon ku nois jalois kesti melkeen 3 viikkoo parantuu. Mut kunto tossa kasvo tosi hyvin ja ajattelinkin, että josko jossain vaiheessa taas uskaltais kokeilla tota uudestaan ja tällä kertaa ne sisäkengät jalassa.

    VastaaPoista
  2. Mäkin tein ilman sisäkenkiä, vaikka omistankin kahdet sisäkengät... Hmm... Josko odottelisin pari viikkoa ja sitten uudestaan. Tulokset kyllä huomasi, ja se tässä eniten harmittaakin!

    VastaaPoista
  3. Voi vitsi noi polviongelmat on tosi inhottavia. Eikä niihin oikeen mikään auta :/ Kiva nähdä että joku on melkein samoissa tilanteissa kuin minä!

    VastaaPoista